Thursday 29 March 2012

AKU dAn NaaN dAn BjaH

Assalammualaikum hidup....oke penyakit bosan peringkat separa kronik...so nak menulis sedikit...nak tulis pasal kawan2 aku....Bukan semua tapi dua orang yang terpilih untuk masuk blog aku yang famous ni HOHOHOHO!!!...Oleh itu dua orang insan malang itu telah aku pilih untuk aku ceritakan kisah aku dan mereka...Bersedialah...

First of all...cik HANNAN...oke kenai dia dari form 1...keh tak tau mula rapat bila...tapi dia memang seorang yang mesra alam...jadi aku senang berbicara dengannya..Anak bongsu yang manja sam spesis jaa ngan aku....Hahaha orang panggil dia NAAN...tapi family dia panggil dia IKIN...tak perlu aku gitau kenapa...Oke NAAN ni seorang yang sangat penyayang dan baik hati gitu....x kira lah masa mana dia sudi menolong aku...hahaha especeli masa aku sedang feeling2 dia yang sudi mendengar....Seorang yang mudah tersentuh ngeh3....tak henti2 bagi semangat kat kawan2 dia....Dia ni gila gak...Kalau melalak ngan aku mau pecah satu bilik air tu...hahaha bila masuk mood gila memang habis laa....Cepat lapaq..haha jangan marah...aku dalah seangkatan dengannya bab2 lapaq.....Dan kami selalu makan meggi bersama...Slalu lepak skali..outing skali...merayau malam2....ponteng2...hahahaha your the best buddies laa..okey tamau pnjang2 satgi x cukup untuk cik bjah plak...



Oke seterusnya adal NUR BAHIJAH....hihi ekcelli nama dia x dak nor...tapi dia gatai2 boh...Dia ni merangkap jiran sebelah aku selama dua tahun...Seorang yang penyabar..dan boleh tahan dengan aku yang bapak segala annoying ni hihihihi.....Oke dia lah melayan kerenah aku yang suka mintak bukan2...contohnya mintak nasik goreng tengah malam...hahaha orang yang slalu jadi mangsa paksa aku teman sidai baju....kih3 teman mandi pon slalu...ye laa aku kan penakut...HUHUHU dia ni sangat baik dan x tau aku nak gambarkan macam mana....Lau aku mintak dia tolong ajaq dia x pernah menolak...kih3...tapi kadang2 dia ni cepat SENTAP gak..bila dah marah tu sangat menakutkan...ADEI...macam raksasa..lau cubit tu cubit macam nak bagi tekeluaq isi aku ja...hihihihi.....Ngeh2 banyak memori aku ngan si dia ni....



Kenapa aku cerita pasa dua orang COMEY ni hahahaha...sebabnya depa ni umpama ahli nujum kat aku...Boleh baca dah perangai aku....Boleh trace lau aku angau....lau aku sedih...lau aku lapaq....lau aku marah...hihihi...Dan kat depa aku aku leh semburkan air mata aku dikala sedih tanpa ragu.....Depa boleh teka dah..hahaha....x pernah pon benci2 aku...tatau la kalau penbah...sorry ekk...kih3 boleh x aku cakap hangpa macam 'kakak' buat aku yang akal budak tadika ni....kih3.....Thanks a lot laaa.....bila nak jumpa ni...aku pon tatau bila...aku harap depa dua ni sukses walau kat mana pon...Depa ni pandai2 belaka...cuma masing2 slack satu subjek je kan...hahaha x pa...nanti dah kaya boleh belanja aku..hihihihi...

Oke nak cakap kat sini seribu thank you tau....Aku sayang hangpa dua x lebih x kurang hehehe....Harap ampa sayang aku balik....KIH3...rindu???? x yah ckap laa.rind sesangat....huhuhu harap hangpa x lupa aku bila dah kawin nanti..hehehehe...jemput aku pi kenduri kawen hangpa.....

HAHAHA itu ja salam UKHWAH ~

No comments:

Post a Comment